Google Shopping mainonta

Google Shopping on verkkokaupan tärkein mainoskanava

Google Shopping -mainonta on ehdoton mainosulottuvuus verkkokaupoille. Tulokset kokemustemme perusteella ovat 3-5 kertaiset hakusanamainontaan nähden.

Google Shopping -mainonnalla mainostat verkkokauppasi tai kivijalkamyymälän tuotteita suoraan Googlen hakutuloksissa. Mainoksissa näkyvät kuva, tuotteen nimi, hinta sekä mahdollinen alennushinta ja arvostelu. Käyttäjä pääsee mainoksesta klikkaamaan itsensä suoraan tuotesivulle ja tekemään tilauksen. Verkkokaupasta saatavan tuotefeedin avulla mainonta voidaan automatisoida ja tuotteita lisätessäsi, tuotteet tulevat automaattisesti näkyviin hakutuloksissa. Googlen ostokset välilehti tarjoaa taas käyttäjälle enemmän mahdollisuuksia vertailla ja suodattaa hakutuloksia.

Hakutulosten lisäksi Shopping-mainokset näkyvät YouTubessa ja Gmailissa sekä Googlen hakukumppaniverkoston sivustoilla. Näiden lisäksi Googlen hakukumppaniverkostoon kuuluu lukemattomia muita verkkosivustoja, joissa Shopping-mainokset saattavat näkyä.

Teemme Google Shopping -mainontaa asiakkaillemme dataohjautuvasti ja olemmekin saaneet loistavia tuloksia aikaan verkkokauppa-asiakkaillemme tämän tehokkaan mainosmuodon avulla! Tilinhoitomme on aktiivista ja saat kuukausittain asiantuntijan tekemän manuaalisen raportin mainonnan tehosta ja kehityssuosituksista. Raportti voidaan myös käydä asiakkaan kanssa läpi säännöllisissä palavereissa.

Google Shopping