LinkedIn-mainonta

LinkedIn -mainonnalla tavoitat päättäjät tai kohderyhmäsi

LinkedIn on tehokas markkinoinnin väline, kun haluat kohdentaa mainontaa tarkasti valitulle kohderyhmälle tai rekrytoida.

Linkedin kerää tarkkaa tietoa käyttäjien työpaikasta, työhistoriasta ja osaamisesta. Mainonnan näkökulmasta tämä tarkoittaa mahdollisuutta kohdentaa mainontaa erittäin tarkasti. Jos myyt palveluita ja tuotteita toisille yrityksille (B2B) haluat varmasti tavoittaa potentiaalisimmat ostajasi? Jos taas olet rekrytoimassa uutta osaajaa, LinkedIn -mainonnalla tavoitat tarkasti osaajat.

Powerpandalla on pitkä kokemus LinkedIn-mainonnasta ja olemme mieluusti apunasi. LinkedIn -mainontaa voidaan tehdä jatkuvana mainontana tai kampanjatyyppisesti. Uudelleenmarkkinointi on LinkedIn -mainonnassa usein myös tärkeässä asemassa.

LinkedIn-mainonta