Google hakusanamainonta

Google hakusanamainonta ulkoistettuna

Google-hakusanamainonta on tehokas keino tavoittaa ostajat Googlen hakutuloksissa tai Googlen kumppaneiden sivustoilla.

Meillä asiakkaiden Google-hakusanamainnonan hoitaminen on tuloksiin (konversioihin) perustuvaa aktiivista datan hyödyntämiseen perustuvaa tilinhoitoa, joka johtaa parempiin rahallisiin tuloksiin. Hyödynnämme mainonnassa myös tekoälyä.

Meitä ei kiinnosta hakusanamainonnan klikkimäärät, vaan konversiot, joilla mitataan markkinoinnin todellista tuottoa. Ilman ymmärrystä yrityksesi liiketoiminnasta, ei hakusanamainonnassa synny hyviä tuloksia. Siksi perehdymme aina aluksi mitä teet, miten teet ja ketkä ovat asiakkaitasi.

Saat valitsemastasi paketista riippuen kerran kuukaudessa tai kolmen kuukauden välein asiantuntijan tekemän teille räätälöidyn raportin automaattiraportin sijaan, jossa on selkeästi kerrottu mainonnan tuotto ja toimenpidesuositukset. Tarvittaessa voimme myös järjestää tapaamisen raportin läpikäymiseksi.

Hakusanamainonta-asiakkainamme on laaja skaala yrityksiä eri toimialoilta ympäri Suomen, aina yhden hengen yrityksestä pörssiyhtiöön asti. Tuloksista kerromme mielellämme lisää!

Meiltä saat Google-hakusanamainonnan juuri sinun yrityksesi tarpeisiin yksilöllisellä palvelulla.

Sovi maksuton tiliauditointi Google-asiantuntijan kanssa.

Google-mainonnan hinta

Google-mainonnan hinta määräytyy valitun palvelun mukaan. Pienissä muutostarpeissa ja tarpeessa suosittelemme Lite-pakettia, jolla saat toimivan mainonnan ja tilin ylläpidon kohtuullisella kustannuksella. Laajoille mainonnan kokonaisuuksille ja verkkokaupoille suosittelemme Pro- tai Platinum-paketteja. Google-mediamaksujen laskutus hoituu kätevästi kauttamme laskulla, eikä sinun tarvitse syötää maksukorttia Googlelle. Halutessasi mediamaksut voidaan laittaa menemään myös asiakkaan kortilta, jolloin maksat meille vain työnosuuden.

Lite

Pieneen tarpeeseen yritykselle, jonka mainonnan muutostarpeet ovat pieniä. Soveltuu esimerkiksi ravintolat sekä pienet palvelualan paikalliset yritykset (kampaamot, hierojat, fysioterapeutit, kauneushoitolat, pienet b-to-b -yritykset)
250 € /kk
  • 12kk sopimuskausi
  • Ei aloitusmaksua
  • Hakusanamuutokset
  • Kampanjasuunnittelu
  • Hakusana-analyysi
  • Hakusanamainonta
  • Yksi mainosryhmä
  • Googlen mediabudjetti 160 €
  • Powepanda työn osuus 90 €
  • Raportointi 3kk välein

Pro

Enemmän liikennettä verkkosivuille ja aktiivisempaa tilinhoitoa kuukausiraportoinnilla. Useampia mainosryhmiä eri palveluille. Soveltuu esimerkiksi: Pienet ja keskisuuret paikallisesti toimivat yritykset ja pienet verkkokaupat
500 € /kk
  • 12kk sopimuskausi
  • Ei aloitusmaksua
  • Hakusanamuutokset
  • Kampanjasuunnittelu
  • Hakusana-analyysi
  • Hakusanamainonta
  • Google Shopping
  • Googlen mediabudjetti 300 €
  • Powepanda työn osuus 200 €
  • Raportointi 1kk välein

Platina

Suureen Google-mainonnan tarpeeseen. Palvelukokonaisuudet räätälöidään vahvasti asiakkaan tarpeen mukaan. Soveltuu esimerkiksi: Keskisuuret ja suuret paikallisesti, Suomen alueella toimivat yritykset, vientiyritykset ja verkkokaupat
alk 1000 € /kk
  • 12kk sopimuskausi
  • Ei aloitusmaksua
  • Hakusanamuutokset
  • Kampanjasuunnittelu
  • Hakusana-analyysi
  • Hakusanamainonta
  • Google Shopping
  • Googlen mediabudjetti 600 €
  • Powepanda työn osuus 400 €
  • Raportointi 1kk välein

Kysyttyä Google hakusanamainonnasta

Mikä on Google-hakusanamainonta?

Hakusanamainokset näkyvät luonnollisten hakutulosten ylä- ja alapuolella sekä Googlen kumppaneiden sivustoilla mikäli näin halutaan. Ostopolussa on menty jo niin pitkälle, että käyttäjällä on selkeä tarve tuotteille tai palveluille ja enää puuttuu sopiva vaihtoehto tarpeen täyttämiselle. Hakusanamainonta on kustannustehokkain digimarkkinoinnin keino ja helpon mitattavuuden ansiosta sen tulokset on nähtävissä nopeasti.

Kannattaako Google-hakusanamainonta ulkoistaa?

Kyllä useimmiten. Toimivan hakusanamainonta-kampanjan luominen, kehittäminen ja tulosten seuraaminen vaativatjatkuvaa seuraamista mitä Googlella tapahtuu ja on siksi hyvin aikaavievää puuhaa. Googlella ainoa pysyvä asia on jatkuva muutos! Olemme saaneet asiakkaaksemme aiemmin mainontaa itse tehneitä ja muutostemme myötä mainonnan teho on jopa triplaantunut, jolloin tilinhoidosta veloittamamme kuukausimaksu on todellakin perusteltua.

Jos kuitenkin haluat tehdä mainontaa itse, voimme tehdä säännöllisiä auditointeja kampanjaasi ja antaa kehitysehdotuksia hakusanamainonnan tehostamiseksi.

Minulla on jo Google-tili, voidaanko se säilyttää?

Ehdottomasti kannattaa säilyttää ja hyödyntää sinne kertynyttä dataa! Voimme ottaa tilin haltuun hallinnoijan tilillemme ja luoda sinne uuden hakusanakampanjan valmiiksi. Sinulla säilyy pääsyoikeus ja kaikki muutkin oikeudet tiliisi, joten huoli pois. Jos sinulla ei ole entuudestaan tiliä, voidaan sellainen luoda toimestamme.

Mikä on sopiva päiväbudjetti?

Tämä on hyvin yksilöllinen asia ja sopiva päiväbudjetti katsotaan aina tapauskohtaisesti. Asiakkaidemme päiväbudjetit ovat alkaen muutamia euroja ja suurimmat useita satoja euroja. Päiväbudjetti määrittää paljonko klikkiveloitus keskimäärin maksimissaan on vuorokausikohtaisesti. Kun päiväbudjetti tulee täyteen, mainokset lakkaavat näkymästä kyseisen vuorokauden osalta ja tätä voidaan seurata tarkasti menetetyllä impressioprosentilla. Päiväbudjetti siis sovitaan aina asiakkaan kanssa etukäteen ja sen korottamisesta voidaan antaa faktapohjainen suositus, jonka asiakas sitten hyväksyy tai ei hyväksy.

Meneekö mediamaksut teidän kauttanne vai omalta kortiltamme?

Mediamaksut voidaan laskuttaa kauttamme tai mediamaksujen veloitus voidaan kytkeä teidän maksukortiltanne.

Tarvitseeko kotisivuihin tehdä muutoksia?

Ei tavallisesti, toki annamme mielellämme vinkkejä miten kotisivut saadaan konvertoitumaan paremmin. Kotisivu on se paikka, jonne mainontaa ohjataan. Kotisivujen sisällön tulee olla linjassa hakusanamainonnan mainosten kanssa, muuten välittömät poistumisprosentit ovat suuria ja mainonta menee hukkaan. Huolehdi erityisesti mobiilinäkyvyydestä, sillä jopa 80% kotisivujesi kävijöistä tulee sivuille mobiililaitteella.