Google Display -mainonnalla teet brändiäsi tunnetuksi Googlen kumppaneiden verkkosivuilla ja mobiilisovelluksissa tekstimainoksilla ja bannereilla
Google Display -mainontaa voidaan tehokkaasti kohdistaa oikealle kohderyhmälle ja sitä voidaan hyödyntää myös remarketing-tarkoituksessa, jossa mainoksia kohdistetaan verkkosivustollasi vierailleille esimerkiksi 30 päivän ajan vierailusta.
Display -mainonnalla voit tavoittaa 90% internetin käyttäjistä, joten kohderyhmäsi tavoittaminen onnistuu varmasti. Hakusanamainonnan sijaan Display-mainonnalla voidaan herättää ihmisen mielenkiinto tuotteitasi tai palveluitasi kohtaan ostopolun aikaisemmassa vaiheessa ja saada käyttäjä klikkaamaan itsensä verkkosivustolle ostamaan tai pyytämään lisätietoa.
Olemme toteuttaneet todella menestyksekkäitä Display-kampanjoita asiakkaillemme! Meillä asiakkaan palvelu on myös henkilökohtaista ja saat kerran kuukaudessa tai sovitusti asiantuntijan manuaalisesti tekemän raportin mainonnan toimivuudesta ja kehitysehdotuksista. Tarvittaessa voidaan kerran kuukaudessa tai sovitusti järjestää tapaamisia, jossa raportti käydään läpi. Tämä yhteistyö johtaa aina parempiin tuloksiin.