TikTokin pineyritysten ratkaisusta vastaava johtaja Becca Sawyer antoi SocialMediaToday-sivuston haastattelussa vinkkejä, joiden avulla yritykset voivat menestyä TikTokissa.
Älä mainosta
Kuten muissakin somekanavassa, myös TikTokissa ohitetaan herkästi kaikki julkaisut, jotka vaikuttavat yhtään mainoksilta. Tee sen sijaan autenttisia TikTok-videoita äläkä ylimieti sisältöä, jota sinne tuotat. Ole luova, hauska ja tartu ajankohtaisiin trendeihin.
Osallistu keskusteluun
Tämä neuvo pätee ihan jokaiseen somekanavaan. Kun osallistut keskusteluun, pystyt kasvattamaan yleisöä, olet oikeasti läsnä sekä pysyt kartalla sen hetken trendeistä. Sawyerin mukaan TikTokissa menestyvät parhaiten brändit, jotka haluavat aidosti olla osa jokapäiväistä keskustelua.
Ole aito
TikTok-sisällön tulee olla viihdyttävää, ainutlaatuista ja mukaansatempaavaa. Siksi siellä on tärkeää olla aito ja inhimillinen eikä vain kiiltävä brändi. Kaikille yrityksille TikTok ei välttämättä ole kaikkein potentiaalisin markkinointikanava, sillä se vaatii rohkeutta ja heittäytymistä. TikTok-sisällön tuottaminen vaatii myös paljon aikaa ja työtä, mutta onnistuessaan se tuottaa myös varmasti paljon tulosta.
Tarvitsetko apua somemarkkinointiin? Ole yhteydessä niin katsotaan, miten voimme olla avuksi!
Jenni
040-7558816
jenni@powerpanda.fi