Twitter testaa uutta verkkokauppaominaisuutta

Twitter testaa uutta verkkokauppaominaisuutta

SocialMediaToday uutisoi, että Twitter lanseeraa uuden Twitter Commerce -ominaisuuden, joka mahdollistaa nettishoppailun suoraan Twitteristä.

Käytännössä uudistus tarkoittaa sitä, että yritykset voivat lisätä profiiliinsa tai twiitteihinsä esimerkiksi linkkejä tuotteisiinsa. Yritystileillä on mahdollisuus lisätä Twitter-syötteensä yläpuolelle paneeli, joka voi sisältää muun muassa lisätietoja yrityksestä, App Store-listan, kuvagallerian tai tuotekarusellin.

Uudistuksen tarkoituksena on vastata Twitterin kilpailijoiden tarjontaan, houkutella lisää yrityksiä Twitteriin sekä helpottaa ostamista. Twitter Commerce ei ole tulossa kaikkien käyttöön heti kättelyssä ja sen kehittäminen toimivaksi kokonaisuudeksi ottaa varmasti oman aikansa. Innolla jäämme odottamaan, mitä uusia ominaisuuksia somejätit tulevat keksimään tulevaisuudessa!

Tarvitsetko lisäkäsiä somemarkkinointiin? Ota yhteyttä, niin katsotaan miten voimme olla avuksi!

Jenni
040-7558816
jenni@powerpanda.fi