Sisältöstrategia, markkinointisuunnitelma, julkaisukalenteri – rakkaalla lapsella on monta nimeä! Kutsut sitä sitten miksi vaan, tärkeintä on, että sellainen on olemassa. Sisältöstrategia on tärkeä työkalu, sillä se tekee sisällöntuotannosta suunniteltua ja säännöllistä.

Tässä x vinkkiä sisältösuunnitelman luomiseen:

  1. Määritä kohderyhmä – kenelle tuotat sisältöä?
  2. Valitse julkaisualusta(t) – missä kanavissa kohderyhmäsi viettää aikaa? Mitä medioita he kuluttavat?
  3. Listaa niin paljon sisältöaiheita ja -ideoita kuin mahdollista.
  4. Valitse parhaat ideat ja merkitse ne julkaisukalenteriin. Jos sisällöntuotannon parissa työskentelee useampi kuin yksi henkilö, sovi kuka on vastuussa mistäkin kanavasta tai aihealueesta.

Onnea matkaan!

Jos tarvitset lisäkäsiä sisällöntuotantoon, ota yhteyttä niin katsotaan, miten voimme olla avuksi!

Henrika
040-7384453
henrika@powerpanda.fi

Kategoriat: Markkinointi

0 kommenttia

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *