Hyvä logo

Oletko perustamassa uutta yritystä tai valmistelemassa brändiuudistusta? Yksi yrityksen tärkeimmistä visuaalisista elementeistä on logo ja siksi sen suunnitteluun kannattaakin panostaa. Tässä 3 vinkkiä onnistuneeseen logosuunnitteluun:

1. Persoonallisuus

Logo on tunnus, jonka avulla yrityksesi tunnistetaan ja toimivan logon avulla erottaudutaan kilpailijoista positiivisesti.

2. Yksinkertainen on kaunista

Monet isot brändit ovat ajan myötä pelkistäneet logojaan. Parhaat logot kestävät aikaa eivätkä “vanhene” vuosien varrella. Siksi ei välttämättä kannata hypätä kaikkien visuaalisten trendien matkaan vaan harkita tarkkaan, millainen logo näyttää hyvältä sekä nyt että tulevaisuudessa.

3. “One fits all”
Kuinka monta eri versiota logosta kannattaa tehdä? Kannattaako logon toimia myös mustavalkoisena? Logon tulee olla muodoltaan niin selkeä, että sitä voi sellaisenaan käyttää kaikkialla – tuotteissa, nettisivuilla, käyntikorteissa, vaatteissa, seinämaalauksena, missä tahansa! Mieluummin siis yksi muodoltaan selkeä ja yksinkertaisen kaunis logo kuin useampi eri vaihtoehto eri käyttötarkoituksiin.

Kaipaatko apua logosuunnitteluun? Ota yhteyttä niin katsotaan, miten voimme olla avuksi!

Effiina
0440787425
effiina@powerpanda.fi

Kategoriat: Markkinointi

0 kommenttia

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *