TikTok-mainonta

TikTok-mainonnalla tavoitat – erityisesti nuoret

Powerpanda on akkreditoitu TikTok-mainonnan tekijä ja toteutamme mainontaa joko kampanjatyyppisesti tai jatkuvasti TikTokin sovelluksessa tunnetuille brändeille.

Toistaiseksi suomalaisia mainostajia ei ole paljon, joten voit saada huomattavan etulyöntiaseman ottamalla TikTokin käyttöön yhtenä mainoskanavana. Hyödynnä siis tämä mahdollisuus – sovelluslatauksia on Suomessa jo 1,4 miljoonaa!

CPM, eli kustannus tuhatta näyttöä kohden on ollut joissain kampanjoissa jopa 0,7€! Huikea 100 000 näyttöä maksaisi siis 70 €.

TikTok on loistava markkinointialusta erityisesti brändeille, jotka myyvät konkreettisia tuotteita kuluttajille. Myös monet muut, ei aineellisia palveluita myyvät yritykset, kuten lääkärit, ravintolat ja asianajotoimistot ovat maailmalla hyötyneet TikTok-mainonnasta, joten rohkaisemme ennakkoluulottomasti kokeilemaan – tällä on helppo erottua massasta.

Kuten muissakin sosiaalisen median markkinoinneissa, myös TikTokissa mainossisältö tulee olla tarkkaan harkittua ja erottuvaa. TikTokin sisällössä toimii erityisesti räväkkyys, joka vangitsee katsojan eikä huumoria tai itseironiaa kannata unohtaa.

Powerpandalla tekee TikTok -mainontaa jatkuvasti ja olemme mieluusti apunasi niin sisällön tuottamisessa kuin mainonnan toteuttamisessa jatkuvasti suosiotaan kasvattavalla TikTok-alustalla.

"Testaa TikTokia ja ylläty tuloksista!"

TikTok-mainonnan asiakkaitamme

Kolme vinkkiä TikTok-mainontaan

TikTokin pineyritysten ratkaisusta vastaava johtaja Becca Sawyer antoi SocialMediaToday-sivuston haastattelussa vinkkejä, joiden avulla yritykset voivat menestyä TikTokissa.

Kiinnitä huomiota sisältöön

Kuten muissakin somekanavassa, myös TikTokissa ohitetaan herkästi kaikki julkaisut, jotka vaikuttavat yhtään mainoksilta. Tee sen sijaan autenttisia TikTok-videoita äläkä ylimieti sisältöä, jota sinne tuotat. Ole luova, hauska ja tartu ajankohtaisiin trendeihin.

Osallistu keskusteluun

Tämä neuvo pätee ihan jokaiseen somekanavaan. Kun osallistut keskusteluun, pystyt kasvattamaan yleisöä, olet oikeasti läsnä sekä pysyt kartalla sen hetken trendeistä. Sawyerin mukaan TikTokissa menestyvät parhaiten brändit, jotka haluavat aidosti olla osa jokapäiväistä keskustelua.

Ole aito

TikTok-sisällön tulee olla viihdyttävää, ainutlaatuista ja mukaansatempaavaa. Siksi siellä on tärkeää olla aito ja inhimillinen eikä vain kiiltävä brändi. Kaikille yrityksille TikTok ei välttämättä ole kaikkein potentiaalisin markkinointikanava, sillä se vaatii rohkeutta ja heittäytymistä. TikTok-sisällön tuottaminen vaatii myös paljon aikaa ja työtä, mutta onnistuessaan se tuottaa myös varmasti paljon tulosta.

Tarvitsetko apua somemarkkinointiin? Ole yhteydessä niin katsotaan, miten voimme olla avuksi!