Markkinointi arkisto - Powerpanda Oy

Markkinointi

Tuliko verkkokauppa pystytettyä ja tuotteet syötettyä? Seuraavaksi varmasti mietit, miten uutta verkkokauppaa tulisi markkinoida ja kasvattaa...

Lue lisää

Digitaalinen markkinointi kehittyy ja muuttuu jatkuvasti, Esimerkiksi Forbesin ennusteen mukaan vuosi 2022 saattaa tuoda mukanaan isojakin...

Lue lisää

Digitaalinen asiakaspolku tarkoittaa asiakkaan toimintoja ja vaiheita, kun hän asioi verkkokaupassasi. Asiakaspolun mallintamisella pyritään tarkastelemaan ostoprosessia...

Lue lisää

Postin teettämän tutkimuksen mukaan yli puolet (56 %) vastanneista uskoo sellaisten verkkokauppojen menestyvän tulevaisuudessa, jotka miettivät...

Lue lisää

Syyskuussa Powerpandan tiimi kasvoi entisestään, kun mukaan liittyi digimarkkinoinnin taituri, Peetu Viitala. Etelä-Pohjanmaalta kotoisin olevan Peetun...

Lue lisää

Nykypäivänä yritykset ja asiakkaat kohtaavat toisensa ensimmäisen kerran verkossa. Siksi ei ole yhdentekevää, millaisen ensivaikutelman esimerkiksi...

Lue lisää

Kotisivuille tai verkkokauppaan ei kannata rustailla ihan mitä sattuu, sillä tekstisisällöllä on paljon merkitystä esimerkiksi hakukoneoptimoinnin...

Lue lisää

Ray-Ban ja Facebook lanseerasivat yhteistyössä älylasit, jotka tarjoavat käyttäjälle autenttisen tavan ottaa kuvia ja videoita, kuunnella...

Lue lisää

SocialMediaToday uutisoi, että Twitter lanseeraa uuden Twitter Commerce -ominaisuuden, joka mahdollistaa nettishoppailun suoraan Twitteristä. Käytännössä uudistus...

Lue lisää

Näin tehostat kotisivujesi löytymistä Googlen sekä muiden hakukoneiden kautta. 1. Helppokäyttöisyys on kaiken a ja o...

Lue lisää