Näin rakennat menestyksekkään YouTube-kanavan

Viime viikolla käsittelimme blogissamme YouTuben eri mainosvaihtoehtoja. Tällä viikolla jatkamme videoiden maailmassa ja pohdimme, miten rakennat menestyksekkään YouTube-kanavan yritykselle tai yhteisölle (tai vaikkapa itsellesi). Yritykset voivat hyödyntää videoita esimerkiksi sisältömarkkinoinnissa, brändäyksessä, tai vaikkapa työnantajamielikuvan kehittämisessä. Mitä asioita kannattaa ottaa huomioon, Lue lisää…

Toimiva sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi on yksi tämän hetken yleisimmistä markkinoinnin keinoista, mutta miten sitä tehdään ja toteutetaan menestyksekkäästi? Sisältömarkkinointi pähkinänkuoressa Sisältömarkkinoinnissa kohderyhmälle tuotetaan sille hyödyllistä, mielenkiintoista sekä säännöllistä markkinointiviestintää tai muuta sisältöä usein digitaalisissa kanavissa. Sisältömarkkinointia voidaan toteuttaa esimerkiksi blogiteksteinä, somejulkaisuina, videoina tai Lue lisää…

Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa

Asiakkaamme pohtivat ajoittain, miten sosiaalisessa mediassa tulisi toimia asiakaspalvelun näkökulmasta. Miten esimerkiksi somepostauksiin tuleviin kommentteihin kannattaisi vastata ja reagoida? Mitä jos kommentteja tai viestejä putkahtelee inboxiin “epäsopivaan” aikaan kuten myöhään illalla? Tässä 3 vinkkiä toimivaan someasiakaspalveluun! Sosiaalinen media on viestintäväline Lue lisää…

Kolme vinkkiä hyvään logoon!

Oletko perustamassa uutta yritystä tai valmistelemassa brändiuudistusta? Yksi yrityksen tärkeimmistä visuaalisista elementeistä on logo ja siksi sen suunnitteluun kannattaakin panostaa. Tässä 3 vinkkiä onnistuneeseen logosuunnitteluun: 1. Persoonallisuus Logo on tunnus, jonka avulla yrityksesi tunnistetaan ja toimivan logon avulla erottaudutaan kilpailijoista Lue lisää…