Vastuullisuus liiketoiminnassa ja markkinoinnissa

“Arvopohjaisesta viestinnästä” on puhuttu jo vuosikausia eikä se missään nimessä ole vain kaunista sanahelinää. Sen lisäksi, että yrityksen markkinointiviestintä kannattaa suunnitella arvopohjaisesti, kaikkien liiketoiminnallisten ratkaisujen tulisi vastata näitä samoja arvoja. Vastuullisuuteen liittyvät teemat koskettavat kaikkia yrityksiä ja eettisiin valintoihin liittyvät Lue lisää…

Miten Instagramin algoritmi toimii?

Aiemmin Instagram näytti käyttäjille julkaisuja kronologisessa järjestyksessä eli viimeisin julkaisu näkyi käyttäjälle ensimmäisenä. Nykyään algoritmi kuitenkin päättää, mitä julkaisuja kenellekin käyttäjälle näytetään. Miten Instagramin algoritmi toimii vuonna 2021 ja miten sitä kannattaa hyödyntää sisällöntuotannossa? On tärkeä ymmärtää, että Instagramin algoritmi Lue lisää…

Näin rakennat menestyksekkään YouTube-kanavan

Viime viikolla käsittelimme blogissamme YouTuben eri mainosvaihtoehtoja. Tällä viikolla jatkamme videoiden maailmassa ja pohdimme, miten rakennat menestyksekkään YouTube-kanavan yritykselle tai yhteisölle (tai vaikkapa itsellesi). Yritykset voivat hyödyntää videoita esimerkiksi sisältömarkkinoinnissa, brändäyksessä, tai vaikkapa työnantajamielikuvan kehittämisessä. Mitä asioita kannattaa ottaa huomioon, Lue lisää…

Livelähetykset sosiaalisessa mediassa

Koronan myötä livelähetykset ovat saaneet suuren suosion sosiaalisen median kanavissa. Yksinkertaisimmillaan livelähetyksen voi järjestää esimerkiksi Instagramin tai Facebookin kautta kotisohvalla istuen ja seuraajilleen niitä näitä höpötellen. Jonkin verran aikaa ja työtä investoimalla, livelähetyksestä voi luoda merkittävänkin spektaakkelin. Miten yritysten kannattaa Lue lisää…